Bosni i Hercegovini treba novi pristup obrazovanju kako bi se unaprijedio proces sticanja i razvoja vještina esencijalnih za napredak na sve zahtjevnijem tržištu rada. Novi pristup je potreban kako bi se uticalo na na smanjenje jaza u vještinama koji ometa produktivnost i ekonomski rast, kao i na smanjenje nestašice za vještinama prouzrokovaim starenjem radne snage.
Dijelimični rezultati se mogu postići fokusiranjem na poboljšanje postojećeg modela obrazovanja odraslih, međutim to je dovoljno samo da se ublaže posljedice koje donose niske vještine i niske plaće radnika.
Za dugoročni i održivi uspjeh ootrebno je proaktivno reagovanje na izazove koje donosi ekonomija digitalnog doba koja znatno podiže ljestvicu bazičnih vještina koje trebaju da posjeduju radnici čak i za obavljanje najjednostavnijih poslova. Novom strategijom potrebno je da se stavi u fokus sticanja digitalnih vještina kako bi se obezbijedio pristup većem broju kvalitetnijih i bolje plaćenih poslova.